Más información sobre Rosa Zaragoza en:
www.rosazaragoza.org

15 de set. 2011

Paraules de la Susanna que m'omplen d'amor i alegria


Hola Rosa!

Sóc la Susanna Fernando, del Pallars Sobirà.
Ens vam conèixer al concert que vas fer al juliol a La Melica. Fa temps que escoltem, cantem i ballem amb gran alegria les teves cançons de "la danza del alma", i ens generen una profunda pau i benestar. Vull que sàpigues que al meu fill de 6 anys i la meva filla de 2 anys i 8 mesos aquestes cançons els produeixen un efecte pacificador i tranquilitzador,i que la majoria de vegades quan els demano quina música volen escoltar demanen "Rosa Zaragoza".
Jo estic passant per un procés de separació que em genera una vivència de naixement i persona nova, i les teves cançons hi són presents cada dia. Les músiques i les veus són tan sensorials que és com una unió i un diàleg de vàries dimensions alhora, és una música que penetra tots els racons i nivells del cos, i en la qual un queda profundament integrat. Gràcies per oferir tot això!!!!

LA Meritxell et va enviar un missatge demanant-te permís per cantar unes cançonetes teves amb una petita coral de dones en unes esglésises el dia de festa de major dels pobles de Farrera i de Baiasca. Doncs vam cantar les mares i els nens, i va ser molt bonic, a la gent els va encantar! La darrera cançó i a mode de comiat era "El camino", i a Baiasca vam repartir la lletra de la cançó i vam convidar a cantar la gent, i tothom es va afegir. Una esglesieta romànica plena, amb espelmes, i tots cantant, va ser molt emocionant. Gràcies!!!

Tinc moltes ganes d'assitir a teu concert de gravació del nou CD, i en relació a això et volia preguntar quin és el preu de l'entrada (el de LLeida i el de Bcn), i si cal comprar les entrades amb antel·lació i on.

Una abraçada amb molt d'amor i alegria
Susanna

Gràcies a tú, Susanna. Espero que el nou cd no us decebi, està pensat per a totes les dones des d'el meu cor.


El preu de les entrades tant per al concert de la gravació a Lleida com al de Luz de Gas a Barcelona és de 13€. No cal comprar les entrades amb antel.lació, però si ho voleu fer contacteu amb mi. 


Aaaahh! Al concert de Lleida els nens són benvinguts!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada