Más información sobre Rosa Zaragoza en:
www.rosazaragoza.org

9 d’oct. 2011

Més paraules boniques de la Susanna



Hola Rosa!

Sóc la Susanna del Pallars.


Primer de tot vull donar-te les gràcies per les invitacions de les entrades al concert de Lleida.
I dir-te que va ser un concert preciós. Va ser per a mi una estona de meditació en algunes cançons, una estona d'alegria i de goig de viure en d'altres, una estona de connexió amb totes les dones en d'altres, una estona de connexió profunda amb la vida que hi ha en mi i en allò de sagrat que també forma part de mi, i que vaig sortir amb una gran alegria i una gran confiança en el poder que hi ha en mi i amb el goig de compartit-ho amb els altres. Tots els temes que van anar desplegant-se a través de la música i les lletres em van arribar a l'ànima, i són de total actualitat en les vivències que estic tenint darrerament.

T'he de dir que hi vaig anar acompanyada d'una persona amb qui estic tenint vivències molt intenses i profundes darrerament, i tot i que és un home, va quedar commogut amb la cançó sobre l'úter, en la que es canten les experiències de treball que havíeu fet definint l'experiencia de connexió amb l'úter amb tres paraules de cada participant. Doncs sí, visca pels homes de la nova era que riuen amb les dones i tenen una altra sensibilitat cap a elles!!!!!

Saps, fa dos dies el meu fill de 6 anys em va dir que es volia emportar el teu CD a l'escola per escoltar la cançó "El camino" a la classe de castellà. Per cert, la classe la feia amb la Meritxell, la van posar i pots imaginar-te 3 nenes de 2 anys a punt de fer-ne 3, 3 nens de 5 anys i 4 nens de 6 anys escoltant, ballant i cantant la cançó!!!!! A la meva filla de dos anys és la cançó que més li agrada, i l'hauries de veure cantant-la, va repetint les darreres síl·labes de cada frase... A l'Oriol li va saber molt greu no poder venir al concert, tenia moltes ganes de sentir-te i de veure't, però li tocava estar amb el seu pare... 
He vist al teu blog que el 22 i 23 d'octubre fas un taller a Prullans, i he pensat que potser podria venir encara que només sigui un dia si els nens poden assistir-hi. A mi m'encantaria, i a ells també, segur!!!, i aquests dies estaran amb mi. Esperaré a que surti més informació al blog.

Finalment, GRÀCIES!! GRÀCIES per la teva música, la teva sensibilitat, la teva llum i el teu amor, i per compartir-ho i transmetre-ho d'aquesta manera tan viva i profunda!!!!

Una gran abraçada plena de colors de tardor
Susanna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada